ANGELINA HELIOTI

ABOUT

My name is Angelina Helioti and I recently graduated from the architecture school of NTUA.

After months of thinking, I took the risk of leaving life in Athens. The reason, the very quality of life of the metropolis. The fast pace, the pressure to “meet the deadlines”, the crowd of people and the lack of natural environment were things that led me to change.

I moved to a small, mountainous village in Arcadia, Stemnitsa. Although I grew up in Laconia, Arcadia is my place of origin and so in a sense, I feel like I have come home. I don’t know how long I’ll be able to stay here, but whatever it ends up being, I’ll try to enjoy it to the fullest.

Here I am enjoying everything I have been craving! Trees, rivers, lakes, quiet, everyday life at a slow pace.

I have a simple lifestyle, but it gives me inspiration for my artistic pursuits, photography, painting, and video making. At the same time, I am studying the art of silversmithing in a public school located here. In this blog you will find journal articles about my life here.

I hope you enjoy everything I’m about to share with you.

F I L E

Find me on social media

Share it on social media

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΜΕΣΑ

Χθες με τη γειτόνισσά μου Γιώτα, αποφασίσαμε ότι δεν πήγαινε άλλο να καθίσουμε μέσα στα σπίτια μας. Τις τελευταίες μέρες ρίχνει τόση πολλή βροχή, που πραγματικά δεν ξέρω από πού έρχεται τόσο νερό. Από τη μια χαίρομαι γιατί αυτό δίνει ζωή στα δάση, από την άλλη, μας έχει καθηλώσει αρκετό καιρό μέσα. Είναι αδύνατο να βγεις. Έχει ασταμάτητη βροχή, φυσάει πολύ και κάνει τσουχτερό κρύο. Χθες όμως, από νωρίς, υπήρχαν κάποια σημάδια ότι ο καιρός δεν θα είναι τόσο κακός.

Έτσι, βάλαμε μπρος το αμάξι και πήγαμε μια βόλτα κάτω στο φαράγγι του Λούσιου. Ξεκινήσαμε από τη Στεμνίτσα με λίγη βροχή και ελπίσαμε με θετική σκέψη να έχει καλύτερο καιρό σε μερικά χιλιόμετρα. Στο δρόμο υπήρχαν πολλές στροφές, κάτι το οποίο με έκανε να ζαλιστώ, όπως γίνεται σχεδόν κάθε φορά. Στο δρόμο συναντήσαμε πολλές πέτρες και βράχια πεσμένα στο δρόμο. Ήταν κατολισθήσεις από τις προηγούμενες μέρες κακοκαιρίας. Σε αρκετά σημεία πλάι του δρόμου έτρεχαν ρυάκια. Το νερό που έχει πέσει μέχρι στιγμής αυτό το μήνα είναι πραγματικά πολύ! Ευτυχώς, ο καιρός μας έκανε τη χάρη και λίγο αργότερα σταμάτησε να βρέχει αν και συνέχισε να έχει ομίχλη.

Όταν φτάσαμε στον προορισμό μας, κατέβηκα να πάρω ανάσες και να ηρεμήσει το κεφάλι μου. Μετά από λίγο που επανήλθα, μπόρεσα να απολαύσω τη θέα, να φωτογραφίσω αρκετά και να τραβήξω μερικά πλάνα.

Είναι τόσο όμορφα τα βουνά εδώ στο φαράγγι. Βούρκωσα από το πόσο παραδεισένια όμορφο είναι αυτό το μέρος.

Πέρασα λίγο χρόνο μόνη μου. Ήταν τόσο όμορφα εκεί στο μεγάλο μοναστηριακό τραπέζι πίνοντας το τσάι που είχα ετοιμάσει. Λατρεύω τα μοναστηριακά τραπέζια. Θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο στο δικό μου σπίτι. Με κάνει να αισθάνομαι ότι από στιγμή σε στιγμή θα γεμίσει με μια μεγάλη παρέα. Μου δίνει επίσης την αίσθηση ότι κάτι ιερό λαμβάνει χώρα. Δεν ξέρω γιατί μου αρέσουν τόσο, πάντως τα επιλέγω πολλές φορές σε αρχιτεκτονικά σχέδια που κάνω. Στο τραπέζι ήρθε μετά και η φίλη μου. Κάναμε πολύ όμορφη συζήτηση και μοιραστήκαμε το τσάι.

Κάθισα στο μοναστηριακό τραπέζι. Πήρα ανάσες και ηρέμησα.
Πίνοντας ζεστό τσάι με αυτή την μαγευτική θέα

Κάποια στιγμή είχε τόσο καλό καιρό που βγάλαμε τα μπουφάν μας, από τη ζέστη. Αργότερα, ήρθε στα πόδια μου αυτό το υπέροχο πλασματάκι. Μια μικρή γατούλα που πρέπει να την ταΐζουν, μαζί με αρκετές άλλες, οι μοναχοί, που ζουν στο μοναστήρι εδώ κοντά. Μετά από την άφιξη του Τσάρλι στη ζωή μου, όταν βλέπω γάτες αισθάνομαι μεγάλη συμπόνια γι’ αυτές. Θέλουν απλώς λίγο φαγητό, παιχνίδι και αγάπη. Όλοι μας αυτό δε θέλουμε άλλωστε;

Η γατούλα που όλο ήθελε χάδια (φωτογραφία: Γιώτα Ζαγοριανού)
Ισορροπώντας.
Αυτή η φωτογραφία δεν ξέρω τi ακριβώς, αλλά με κάνει να νιώθω κάτι ιδιαίτερο (την τραβήξαμε με το κινητό).

Αυτή την εξόρμηση τη χρειαζόμασταν και οι δύο. Όταν γυρίσαμε, στο σπίτι της Γιώτας φάγαμε κόκκινές φακές που η ίδια είχε μαγειρέψει πολύ καλά! Δεν τις είχα δοκιμάσει ξανά με αυτό τον τρόπο μαγειρέματος. Αποφάσισα να φτιάχνω και εγώ πιο συχνά όσπρια, μιας και τα λατρεύω. Η βραδιά έκλεισε με μια ωραία ταινία και μπόλικη συζήτηση… Θα ανεβάσω κι άλλες φωτογραφίες από αυτή τη βόλτα και ίσως ένα video vlog.

Φιλιά σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.